Dentalna higijena pasa
Detaljnije o dentalnoj higijeni pasa
Čuvaj osmeh tvog najboljeg prijatelja uz adekvatnu dentalnu higijenu - otkrij kako pravilna nega može očuvati zdravlje tvog psa i produžiti mu srećan život!
Dentalna higijena pasa igra ključnu ulogu u zdravlju njihovih zuba i desni. Regularno čišćenje zuba kod pasa, kao i korišćenje kvalitetnih proizvoda za održavanje dentalne higijene, pomaže u smanjenju rizika od raznih zdravstvenih problema, poput zapaljenja desni i stvaranja kamenca na zubima. U našoj online prodavnici Pet City možeš pronaći širok izbor proizvoda za dentalnu higijenu pasa, poput paste za zube, četkica za zube ,tečnosti za zube, gela i sprejeva za zube. Ovi proizvodi su efikasni i korišćeni od strane veterinara i stručnjaka za negu pasa.
Četkice za zube za pse
Dentalna higijena pasa je veoma važna za zdravlje tvog ljubimca, a jedan od najvažnijih alata za održavanje zdrave vilice i zuba tvog psa je četkica za zube za pse. Postoje različiti tipovi četkica za pse, kao što su četkice sa mekim vrhovima, četkice sa tvrdim vrhovima i električne četkice za zube. Meke četkice su najbolje za pse sa osjetljivim desnima, dok tvrde četkice mogu biti bolje za pse sa tvrdokornom plakom. Električne četkice za zube su takođe dobar izbor, jer one automatski rotiraju i vibriraju, što pomaže u uklanjanju plaka i zubnog kamenca.
Pasta za zube za pse
Kao vlasnici pasa, važno je da se brinemo o zubima našeg ljubimca kako bi sprečili razne oralne probleme i bolesti. Jedan od najefikasnijih načina za održavanje oralne higijene pasa je korišćenje paste za zube za pse.
Pasta za zube za pse dostupna je u različitim oblicima i ukusima koji su prijatni za pse. Ona sadrži aktivne sastojke koji pomažu u uklanjanju plaka i zubnog kamenca, kao i u sprečavanju nastanka zubnog kamenca. Pasta za zube za pse takođe sadrži i sastojke koji pomažu u osvežavanju daha psa.
Kada kupuješ pastu za zube za pse, važno je da izabereš proizvod koji je specijalno dizajniran za pse i sadrži sastojke koji su sigurni za pse.
Sprejevi za zube za pse
Kao vlasnik psa, trebalo bi da se brineš o zubima svog psa kako bi sprečio probleme sa zubima i desnima. Sprejevi za zube za pse su odličan način da se osigura dentalna higijena tvog ljubimca. Oni su lako korišćeni i pomažu u uklanjanju plaka i kamenca sa zuba tvog psa.
Sprejevi za zube pasa su dostupni u različitim oblicima i mirisima. Neki od njih sadrže mentol ili eukaliptus koji pomažu da se održi svež dah tvog psa. Takođe, postoje sprejevi za zube pasa koji sadrže enzime koji pomažu u razgradnji plaka i kamenca.
Gelovi za zube za pse
Gelovi za zube pasa su vrsta proizvoda koji se koristi za čišćenje zuba i uklanjanje plaka i kamenca sa zuba kućnih ljubimaca. Oni su dostupni u različitim oblicima, kao što su gelovi, paste ili sprejevi, i mogu biti korišćeni sa četkicom za zube pasa ili direktno naneti na zube psa.
Gelovi za zube za pse su često formulisani sa aktivnim sastojcima koji pomažu u uklanjanju plaka i kamenca, kao što su kalcijum hidroksid, kalijum karbonat i dijetalna vlakna. Oni takođe sadrže anti-bakterijska sredstva koja pomažu u prevenciji razvoja bakterija u ustima psa.
Kvalitetni gelovi za zube pasa su bezbedni za korišćenje i ne sadrže štetne hemikalije ili sastojke koji mogu naškoditi zdravlju psa. Preporučuje se da se koristi proizvod koji je prošao testove i koji je preporučen od strane veterinara.
Tečnosti za zube za pse
Dentalna higijena kod pasa je veoma važna, kao i kod ljudi. Kako bi se sačuvao zdravlje zuba i desni tvog ljubimca, potrebno je redovno čišćenje zuba. Tečnosti za zube za pse su jedan od proizvoda koji se koriste za to. One pomažu u uklanjanju plaka i kamenca, a takođe sadrže sastojke koji pomažu u sprečavanju ponovnog nastanka istih. Kada biraš tečnost za zube za tvog psa, važno je da obratiš pažnju na sastav proizvoda i da se uveriš da je isti bezbedan za tvog ljubimca.
-
Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?Očekivani period isporuke je od 3 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
-
Da li mogu da platim kreditnom karticom?Da, ukoluko želiš da svoju porudžbenicu platiš platnom karticom to možeš uraditi prilikom preuzimanja paketa od kurira.
-
Da li mogu da poručim kao pravno lice?Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
-
Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
-
Kako da ostvarim benefit besplatne dostave pošiljke?Sve porudžbenice na Petcity.rs sa iznosom većim od 4.999 dinara, imaju benefit besplatne dostave.
-
Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
-
Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
-
Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
-
Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
-
Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!