top of page

    Dentalna higijena za mačke

    Detaljnije o dentalnoj higijeni za mačke

    Da li znaš da zubi tvoje mačke mogu otkriti mnogo više o njenom zdravlju nego što misliš?

    Kada pomisliš na zdravlje tvoje mačke, prva stvar koja ti verovatno padne na pamet su redovne posete veterinaru, pravilna ishrana i fizička aktivnost. Međutim, jedan aspekt koji često ostaje zanemaren je oralno zdravlje. Da, dobro si čuo - tvoja mačka takođe treba redovno prati zube!

     

    Oralno zdravlje direktno utiče na opšte zdravstveno stanje tvoje mačke. Problemi sa zubima i desnima mogu dovesti do ozbiljnijih komplikacija, uključujući infekcije koje mogu uticati na druge organe.

     

    Na tržištu postoji širok spektar proizvoda namenjenih upravo ovome. Od specijalizovanih četkica do enzimskih zubnih pasti sa ukusom lososa, sprejeva obogaćenim enzimima, izbor je zaista velik.

     

    Ako tvoja mačka nije ljubitelj četkice, ne brini. Postoje i drugi načini da očuvaš njeno oralno zdravlje. Na primer, dentalne grickalice su odlična alternativa. One su dizajnirane tako da uklanjaju naslage sa zuba dok tvoja mačka uživa u svom omiljenom zalogaju.

     

    Neki od simptoma koji ukazuju na probleme sa oralnim zdravljem uključuju loš zadah, crvenilo desni i otežano žvakanje. Ako primetiš bilo koji od ovih simptoma, odmah se konsultuj sa veterinarom.

     

    Oralno zdravlje tvoje mačke je nešto što se ne sme zanemariti. Bilo da se odlučiš za četkice, paste ili dentalne grickalice, važno je da redovno pratiš stanje zuba i desni tvog ljubimca.

    • Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?
      Očekivani period isporuke je od 3 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
    • Da li mogu da platim kreditnom karticom?
      Da, ukoluko želiš da svoju porudžbenicu platiš platnom karticom to možeš uraditi prilikom preuzimanja paketa od kurira.
    • Da li mogu da poručim kao pravno lice?
      Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
    • Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?
      U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
    • Kako da ostvarim benefit besplatne dostave pošiljke?
      Sve porudžbenice na Petcity.rs sa iznosom većim od 4.999 dinara, imaju benefit besplatne dostave.
    • Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?
      Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
    • Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?
      Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
    • Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?
      Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
    • Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?
      Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
    • Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?
      Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!
    bottom of page