top of page

    Granule za pse

    Detaljnije o granulama za pse

    Otkri zašto su granule za pse nutritivno balansiran izbor koji donosi zdravlje i vitalnost tvom ljubimcu, ali i praktičnost i jednostavnost za tebe kao vlasnika.

    Granule za pse su oblik hrane za pse koji se sastoji od sušenih i mlevenih sastojaka, koji se kombinuju sa različitim vrstama proteina, ugljenih hidrata, vitamina i minerala. Granule su prilično zgodne za upotrebu i mogu se koristiti kao glavni obrok za pse ili kao dodatak konzervama, salamama, paštetama i drugim vlažnim obrocima za pse. Granule za pse se razlikuju po različitim kriterijumima, kao što su vrsta proteina, ugljenih hidrata, vitamina i minerala, kao i po veličini i obliku zrna.

    Suva hrana za pse

    Suva hrana za pse poznata je po dugom roku trajanja i raznovrsnosti. Može se poslužiti samostalno, pomešati sa vlažnom hranom za pse ili prelivima ili koristiti kao poslastica za trening. Ali kako odrediti koja suva hrana za pse je prava za tvoje štene? Pročitaj još tekstova u nastavku i saznaćeš koja je najbolja suva hrana za pse, i koja će najviše odgovarati tvom psu. U ponudi imamo preko 30 robnih marki čiju hranu za pse nudimo našim kupcima, a neke od njih su: Purina Pro Plan, Acana, Brit, Calibra, Premil, Belcando, Advance, Orijen, N&D, Josera, Monge, Trainer i mnoge druge.

    Suva hrana za pse sa ograničenim sastojcima i bez žitarica

    Ako tvoje štene ima osetljivost na hranu, preporučujemo da se posavetuješ sa veterinarom o tome da li je hrana za pse bez žitarica najbolji izbor. Suva hrana za pse bez žitarica može biti odličan izbor za tvog psa. Pretraži našu široku ponudu suve hrane za pse bez žitarica i obezbedi svom ljubimcu kvalitetnu hranu koja će zadovoljiti njegove potrebe.

    Visokoproteinska suva hrana za pse

    Količina proteina koja je potrebna tvom psu zavisi od niza faktora. Veoma aktivni psi, specifične rase i psi sa određenim potrebama mogu imati koristi od dodatnih proteina koje mogu dobiti ovom vrstom ishrane. Isprobaj neku od suve hrane za pse iz naše ponude i obraduj svog psa.

    Granule za štence

    Da li tvoja porodica ima štene koje svakim danom raste? Nudimo pravu hranu za sve uzraste i veličine koja uključuje granule za štence, odrasle i starije osobe, sa savršenom kombinacijom sastojaka za svakog psa u tvom domu. Neki od najčešćih sastojaka i preparata koji se nalaze u najboljoj hrani za pse na našim policama su:

    Govedina
    Piletina
    Losos
    Jagnjetina

    Kod nas ćeš sigurno pronaći najveći izbor i sigurno ćeš moći da izabereš one granule za štence koje će tvom novom malom prijatelju pružiti sve što mu je potrebno za zdrav rast i razvoj.

    Dehidrirana hrana za pse

    Dehidrirana hrana za pse ima slične prednosti kao i sirova hrana. Kroz proces dehidracije, toplota se primenjuje kako bi se uklonila vlaga i ubile bakterije. U suštini, dehidrirana hrana za pse se polako kuva. Dok se male količine hranljivih materija i živih enzima gube, suplementi se često dodaju kako bi se zamenili izgubljeni hranljivi sastojci.

     

    Pogledaj pakovanje za nutritivni sastav i nivoe sirovih proteina. Kada pronađeš dehidriranu hranu za pse za svoje štene, sledi uputstva za rehidraciju vodom ili, za dodatnu ishranu, bujonom od kostiju. Koristi samostalno za pun obrok ili pomešaj sa drugom hranom.

    Vlasnici kućnih ljubimaca vole kompaktnu veličinu dehidrirane hrane za pse. Dehidrirana hrana za pse je kompaktna za poneti na kampovanje ili kada su kutije za skladištenje hrane tesne. Kupuj dehidriranu hranu za pse u Pet City online prodavnici i uštedi svakog meseca. 

    • Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?
      Očekivani period isporuke je od 3 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
    • Da li mogu da platim kreditnom karticom?
      Da, ukoluko želiš da svoju porudžbenicu platiš platnom karticom to možeš uraditi prilikom preuzimanja paketa od kurira.
    • Da li mogu da poručim kao pravno lice?
      Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
    • Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?
      U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
    • Kako da ostvarim benefit besplatne dostave pošiljke?
      Sve porudžbenice na Petcity.rs sa iznosom većim od 4.999 dinara, imaju benefit besplatne dostave.
    • Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?
      Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
    • Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?
      Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
    • Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?
      Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
    • Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?
      Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
    • Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?
      Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!
    bottom of page