top of page

Paštete za mačke

Detaljnije o paštetama za mačke

Zaviri u svet nutritivno bogatih mačijih pašteta i otkrij kako one doprinose zdravlju tvog ljubimca!

Pašteta za mačke je veoma popularna vrsta hrane među vlasnicima ovih ljubimaca. Njena praktičnost, raznolikost ukusa i bogatstvo nutrijenata čine je idealnim izborom za svakodnevnu ishranu mačaka.

 

Paštete se prave od različitih vrsta mesa, ribe, povrća i drugih sastojaka koji obezbeđuju sve neophodne nutrijente za zdrav i uravnotežen obrok. Sadrže visokokvalitetne proteine, masti, vitamine, minerale i druge hranljive sastojke koji doprinose pravilnom rastu i razvoju mačaka, održavanju njihove energije, jačanju imunološkog sistema i poboljšanju opšteg zdravstvenog stanja.

 

Jedna od bitnih karakteristika pašteta je njihova sposobnost da se lako svare. Fino usitnjeni sastojci omogućavaju lakše varenje, što dovodi do efikasnije apsorpcije nutrijenata u organizmu mačke. Uz to, pružaju veliki izbor ukusa koji mogu zadovoljiti i najizbirljivije mačke. Bilo da preferiraju meso, ribu ili neke druge sastojke, sigurno je da ćeš pronaći paštetu koja će im se svideti.

 

Paštete su ne samo ukusne, već i zdrave. Neke od njih mogu da pomognu u rešavanju određenih zdravstvenih problema, poput problema sa varenjem, alergijama, gojaznošću, problemima sa zubima i slično. Biraj one koje su proizvedene od strane pouzdanih proizvođača, jer oni koriste visokokvalitetne sastojke i pridržavaju se strogih standarda u proizvodnji. Na taj način, osiguravaš da tvoja mačka dobija najbolju moguću hranu, koja će doprineti njenom zdravlju i sreći.

  • Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?
    Očekivani period isporuke je od 3 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
  • Da li mogu da platim kreditnom karticom?
    Da, ukoluko želiš da svoju porudžbenicu platiš platnom karticom to možeš uraditi prilikom preuzimanja paketa od kurira.
  • Da li mogu da poručim kao pravno lice?
    Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
  • Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?
    U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
  • Kako da ostvarim benefit besplatne dostave pošiljke?
    Sve porudžbenice na Petcity.rs sa iznosom većim od 4.999 dinara, imaju benefit besplatne dostave.
  • Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?
    Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
  • Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?
    Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
  • Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?
    Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
  • Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?
    Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
  • Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?
    Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!
bottom of page