Higijena i kozmetika za pse
Detaljnije o higijeni i kozmetici za pse
Da tvoj pas bude negovan, čist i zdrav, PetCity.rs
Neka tvoji najbolji prijatelji izgledaju najbolje uz pomoć pribora za negovanje pasa, alata i kozmetičkih proizvoda za pse vrhunskih brendova. Od jednostavnog kupanja i češljanja do šišanja dlake i skraćivanja noktiju pasa kod kuće kao profesionalac, imamo sve da tvoje štene bude pokriveno od glave do repa. Kad ti je potrebna kozmetika za pse, znaj da je Pet City mesto gde ćeš pronaći sve što ti je potrebno za higijenu pasa kao i kozmetiku za pse. Higijena pasa i kozmetika za pse podrazumeva veliki spektar proizvoda od vlažnih maramica za pse, balzama za pse, profesionalnih šampona za pse, četki za pse, trimera za pse, furminatora za pse, parfema i još mnogo toga, a sve to ćeš pronaći ovde kod nas u Pet City-u
Higijena ušiju i očiju kod pasa
Higijenu ušiju i očiju pasa treba uvek držati na visokom nivou, kako bi preventivno delovao i zaštitio svog psa od raznih zdravstvenih tegoba. Da bi pronašao higijenske preparate za negu pasa i alate za higijenu ušiju i očiju pasa koji su potrebni tvom odraslom psu ili štenetu pogledaj našu veliku ponudu, jer se tamo sigurno nalazi nešto što je baš tebi, odnosno tvom psu potrebno.
Nega pasa je više od održavanja nivoa čistoće. Otkrij različite potrepštine za negovanje pasa u Pet City-u da bi izabrao ono što je tvom štenetu potrebno!
Oralna higijena pasa
Oralna higijena pasa podrazumeva mnoge od gore navedenih stvari. Pored već spomenute dentalne higijene pasa, oralnu higijenu pasa čine i nega ušiju pasa, nega očiju pasa kao i nega nosa pasa. O tome koliko je oralna higijena pasa važna i bitna za zdravlje tvog psa, ne bi trebalo trošiti reči. Izuzetno nam je drago što su se vlasnici pasa edukovali na temu oralne higijene pasa i što konačno daju tome značajnu količinu pažnje. Sve potrebne poizvode za temeljnu i uspešnu oralnu higijenu pasa pronaći ćeš ovde na PetCity.rs.
-
Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?Očekivani period isporuke je od 3 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
-
Da li mogu da platim kreditnom karticom?Da, ukoluko želiš da svoju porudžbenicu platiš platnom karticom to možeš uraditi prilikom preuzimanja paketa od kurira.
-
Da li mogu da poručim kao pravno lice?Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
-
Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
-
Kako da ostvarim benefit besplatne dostave pošiljke?Sve porudžbenice na Petcity.rs sa iznosom većim od 4.999 dinara, imaju benefit besplatne dostave.
-
Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
-
Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
-
Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
-
Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
-
Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!