top of page

    Detaljnije o poslasticama za mačke

    Razmazi svoju mačku najukusnijim zadovoljstvima!

    Mačke, te neodoljive i nežne saputnice sa četiri šape, zaslužuju samo najbolje, zar ne? A šta može biti bolji način da im uneseš radost u mačje carstvo od ukusnih poslastica? Osim što su izuzetno ukusne, poslastice predstavljaju i izvanredan način da produbiš vezu sa svojim ljubimcem i jasno pokažeš koliko ti je stalo.

     

    Kao odgovorni vlasnik, verovatno već znaš koliko je važno da tvoja mačka ima uravnoteženu ishranu. Međutim, povremeno nagrađivanje sitnim poslasticama neće im naškoditi. Naprotiv, pametno birane poslastice mogu biti korisne za njihovo zdravlje. Biraj one koje su bogate hranljivim sastojcima, kao što su proteini i vitamini, kako bi im pružio dodatnu energiju i podršku za održavanje mišićne mase.

     

    Pri odabiru istih, važno je voditi računa o posebnim potrebama tvoje mačke. Na primer, ukoliko imaš mačku koja ima problema sa težinom, možeš birati niskokalorične poslastice kako bi je nagradio bez povećanja težine. Za mačke sa osetljivim stomakom, biraj poslastice koje su lagane za varenje i koje neće izazvati nelagodnost. Imaj na umu da poslastice ne treba da zamene njihovu redovnu ishranu. One su tu da doprinesu i pruže trenutke radosti tvojoj mački. Možeš ih koristiti kao nagradu za dobro ponašanje, trening ili jednostavno kao izraz ljubavi i brige prema tvom ljubimcu.

     

    Ukratko, ovo je divan način da izraziš ljubav prema svojoj mački i da je razmaziš sa ukusnim poslasticama. Mudro biraj poslastice koje će zadovoljiti njen ukus i doprineti njenom zdravlju. Tvoja mačka će ceniti svaki trenutak pažnje i ljubavi koji joj pružaš kroz ove neodoljive poslastice.

    • Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?
      Očekivani period isporuke je od 3 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
    • Da li mogu da platim kreditnom karticom?
      Da, ukoluko želiš da svoju porudžbenicu platiš platnom karticom to možeš uraditi prilikom preuzimanja paketa od kurira.
    • Da li mogu da poručim kao pravno lice?
      Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
    • Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?
      U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
    • Kako da ostvarim benefit besplatne dostave pošiljke?
      Sve porudžbenice na Petcity.rs sa iznosom većim od 4.999 dinara, imaju benefit besplatne dostave.
    • Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?
      Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
    • Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?
      Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
    • Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?
      Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
    • Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?
      Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
    • Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?
      Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!

    Poslastice za mačke 

    bottom of page